Sunday, August 16, 2009

.::TQ villa 112::.


Puding Jagung bersama kata2..




Mmm..macam tak tergamak lak nak makan..sayang


Penghuni-penghuni Villa 112


Puding Jagung bersama modifikasi tingkah laku


Tq 4 villa C112.. suka sgt.. nielah hadiah besday dari penghuni Villa 112.
diorang hadiahkan aku puding jagung..
kira wat2 xingat besday aku hari nie..huhu..
actly,aku tahu spa punye idea nak kasi puding jagung kat aku..
sebab dia sowg je tahu aku suka
makan puding jagung ape2 pun..
Tq Villa 112
cayang kamu..uummuuaahhhh

jom kita check list buda
k2 villa112



Villa 112 nie sebenarnya diketuai oleh..sape entah.
tapi aku rase yang berkaca mata tue kot..hehe..jom kenal


Nur Hidaiyah Binti Ibrahim +owg panggil kak dayah or kak d je+ asal terengganu (ore ganu kita) + no fon lupa nak tnya..nti tnya sendirilah ek
+ actly dia nielah kakak aku kat sni.dia antara yg aku selalu bercerita+ sem 7 BNK (sama nga aku) + perwatakan dia : baik,selalu dgr masalah aku,rajin masak+ antar makanan kat aku, sopan-santun,suka bantu owg+ckp sifat kewanitaan (sapa berkenanaa ,boleh msg aku ek)+ paling penting,dia selalu beri nasihat kat aku+ aku alwyz doakan yang terbaik untuk dia..+cayang kak dayah

Sebelah berkaca mata tue..

nama dia Masyitah Ayub (sowey kalo salah nama ayah.) +owg panggil mas boleh,syitah boleh
+ budak kedah tapi dia bakal jadi sebahagian owg kelantan+ sem 7 BNK gak +dah berpunya..so sowey ek+ perwatakan dia; dia lembut,sopan,cakap pun manja coz dia sowg pepuan dalam umah + pandai bergaya (sebab tue abg syg) + jadi pada mana2 yang berkenanan awas ek..+satu lagi pasal dia,bakal jadi tauke nasi kerabu..hehhehehe




alala...ayunye..

Nur Ilyani Binti Ibrahim (tapi bukan adik kak dayah tau..hehhe) + aku panggil dia Yanie
+ Sama sem nga aku gak r..+kedah mari + budak silat(tapi kalo suruh silat hancur r..hahhaa)
+ aku memang rapat nga dia coz kami sama2 silat n selalu je mengumpat waktu nak gie silat.

+ windu giler kat kenangan malam selasa dan khamis(yanie,zura ,mis windunye nak bersama rongeng2 malam mcm dulu..) +perwatakan dia; sowg yang amat tabah (aku respek giler dgn dia), baik hati,keras hati,independenc person n semangat kental + yanie,aku selalu doakan ko dapat yang terbaik ..love u yanie..





kita kenal budakkaca mata dulu ek..

Budak kaca mata tue diberi nama Nurul Idayu Bt Sogi + asal N9 + budak cun nie aku panggil ayu tapi kadang2 aku panggil dia mama Yokies sebab dia ada papa yokies..hahhaha + nampak je kurus ,tapi tuhan je tahu betapa kuatnye dia makan (patutlah dia dapat papa yokies) + nampak je selamba..tapi bijak + sama umur nga sem nga aku+ pastu sama group tesis nga aku..hahhaha(cpt yu siapkan tesis,aku nak copy lak.hehhe) +dah berpunya ek..sowey,lambat
+perwatakan ; kuat makan,suka ketawa,bijak n cerdik pandai,suka tolong owg,sopan n paling penting selamba giler..


Budak sebelah ayu...yang cute tue

Dia tue namanye Adilla Md.Yusuf+ but u all boleh panggil dilla jelah + dilla nie junior aku + aku xdelah kenal sgt nga dia tapi bila dia dah kawan nga dia,kejap je rapat + sebab dia nie mesra alam owg nye + aku xdelah tahu byak info pasal dia+ tapi yang pasti aku kenallah perwatakan dia ; suka ketawa,mesra,xsombong,peramah, suka wat lawak(ade je lawak ) ,bila gabung nga mama yokies tue,meletuplah dunia dengan ketawa mereka berdua,tapi aku boleh kenallah..budak nie baik + pe2 tq dilla..kak tien suka kwn nga kamu,sebab kamu banyak ketawa mcm diriku..hahhaha




Errkkk..mengalahkan mak datin

Hmm..dia bab melaram memang kalah owg lain + sebab tue nama dia Hawazidah + dia adalah antara insan yang awal aku kenal di upsi (kawan baik pada individu yang bermakna dalam hidup aku)+ first2 kenal memang pening.aku ingat aku dah laju bercakap..ape dia lagi laju ckp+ tapi dah dekat 7 sem aku kenal dia..dia ok+ budak johor + perwatakan dia ; laju bercakap (expcly dia pot2pet pot pet..),tabah owgnye+ sukar untk menangis + perahsia + selalu tersenyum + hawa,aku doakan ko temui kebahagian ko..

No comments:

Post a Comment