Monday, August 17, 2009

.::i love u::.


Mohamad Hafiz, awak selalu beri yang terbaik dalam hidup saya.Awak tak pernah hikoprit nga saya.Awak tak pernah mengeluh dengan saya. Awak terima kelemahan saya. Mohamad Hafiz, awak tahu tak..awak selalu jadi sumber kekuatan saya. Kadang kala bila saya rasa nak menangis, saya cuba jadikan diri saya tabah macam selalu awak pesan.Awak selalu cakap kata saya, "buat apa saya nak peduli psl org,sedangkan org xpernah peduli pasal hati dan perasaan saya". Awak selalu suruh saya terus maju ke depan,jangan ambil tahu pasal orang-orang yang selalu mengata saya,pasal orang yang tak pernah memahami saya. Awak nak tahu, saya tak kisah kalo ada orang mengata pasal saya..cakap saya berlagak,cakap saya poya,cakap saya tak boleh beri kerjasama,garang atau ape 2..tapi awak tahu,saya tak boleh terima kalo ada orang cakap pasal awak..saya tak pernah berlagak nak tunjuk awak kat sapa2..saya tak pernah nak cerita pasal awak kat sapa2..biarlah diorang cakap saya macam-macam,saya reda..tapi saya tak akan maafkan sesiapa yang cakap hal-hal berkaitan dengan awak.Pelikkan ??waktu yang saya tak pernah kenal diorang pun,diorang boleh cakap pasal saya selalu tayang awak.Mohamad Hafiz, ada masanya saya nak tahu..apa salah saya?Sebab saya ada awak..org lain pun ada pak we jugak.tapi diorang tak cakap ape2 pun..Sekarang,saya dah tak kisah awak..sebab awak pesan "Sabar itu separuh dari iman,"..biar orang buat kita,tapi jangan kita buat orangkan awak.Awak..saya selalu doakan semoga ALLAH memperpanjangkan jodoh kita bersama. Awak,lambat atau cepat bukan bermakna saya tak sayangkan awak,tapi saya kadangkala nak sangat mencapai impian saya .Awak pun tahukan kenapa saya berusaha.Kenapa saya nak capai cita-cita saya dulu...tapi andai jodoh saya lagi cepat dari cita-cita saya,saya terima kerana saya tahu awak tak akan halang saya kan..mm,Oklah awak,saya nak sambung stdy..bye Mohamad Hafiz Che Din n TQ untuk lagu "CintaMu Mekar Di Hati"

No comments:

Post a Comment