Tuesday, July 28, 2009

.::Dua Singgit..Dua Singgit::.



Siapa Cepat Dia Dapat. First Class..Tip Top.. Lelong,lelong..dua singgit..dua singgit.Cepat2..

.::Penangan Psikologi Bilazim::.







Sem ini aku belajar psikologi bilazim..Tengoklah hasilnye..lebih kurang macam disorder je semuanya..hehhe..

.::Tak BerMakna::.






Dia jadi ape dalam hidup aku..??Siapa dia??Dia tak pernah jadi kawan aku..tak pernah jadi sahabat aku..Tapi itu tak bermakna aku benci dia...Tak bermakna aku tidak menerima dia dalam hidup aku..Itu juga tak bermakna dia seorang yang tidak pernah memberikan apa-apa makna dalam hidup aku. Aku akui kesukaran aku untuk memulakan persahabatan,untuk memulakan perbicaraan tentang erti kawan..Pengalaman banyak mengajar aku..siapa kawan siapa lawan. Namun aku tak pernah menyalahkan pengalaman.Aku juga tak pernah lari dari kenyataan..tapi itulah hakikatnya..Pengalaman menjadikan aku lebih matang dalam berkata-kata, menjadikan aku seorang insan yang menerima prinsip dunia...
Benar kata orang..hipokritlah seorang manusia,jika dia tidak perlukan sahabat dan teman..Namun aku bukanlah hipokrit..aku jujur dengan diri aku sendiri..aku tidak perlukan semua tu..sahabat,kadang kala memang baik..jujur ,sayang pada kita tapi semua tu dusta kerana setiap manusia pasti punyai kepentingan diri sendiri..Cukuplah aku katakan aku hanya inginkan seorang yang MEMAHAMI aku.Itulah yang aku ingin katakan..MEMAHAMI..
DIA: NURUL IZZATIE ...dialah antara insan yang paling memahami aku.dia tak pernah mengeluh dengan kelemahan aku..dia menerima aku seadanya.Walaupun dia bukan sahabat tapi itu TAK BERMAKNA dia bukan orang yang paling penting dalam hidup aku.Walaupun sukar untuk aku menyatakan aku menyayangi dia tapi itu TAK BERMAKNA aku membencinya..

izat..walaupun mulut aku tidak pernah berkata-kata,walaupun tingkah laku aku tidak menunjukkan cara..tapi itu TAK BERMAKNA....

Sunday, July 26, 2009

.::sahabat::.


video

.::2 Bulan Yang Lalu::.

Sepanjang cuti 2bulan yang lalu,aku pun xtahu apa yang aku buat..tpi yang pastinye ..inilah aktiviti yang aku buat sepanjang cuti....


Aktiviti Pertama Piramid makanan bukannye aku nak nyatakan aku makan makanan berkhasiat..tapi inilah keje aku..makan,makan dan makan.

Aktivit Kedua

aktiviti kedua bukannya aku nak cakap aku dah kawin..yang kawin orang lain.Tapi aku cuma tolong memenuhi undangan perkhawinan.Ramai sangat yang nak kawin..so aku kenalah pie walaupun dalam paksa..


Aktiviti Ketiga


Yang ni paling aku suka..hehhe..bergayut.Tapi aku kena ucapkan terima kasih kat abg ngah aku coz dia sudi beri "pinjam" fon dia.Kebetulan nak balik kg,fon rosak..so "pinjamlah " fon abg ngah.hehhe..TQ,TQ


Aktiviti Keempat

Nie Beg Baru dibeli sebelum balik Kg..so paling suka bila kuar jalan2..bawa beg nie.Conculsionnye aktiviti keempat ialah melaram dengan beg baru


Aktiviti 5


Aktiviti paling aku suka..jadi baby sister..hehe...masa mula2 balik,diorg dah xkenal aku..tpi lepas 2,3 hari diorang dah boleh main nga aku..huhu..windunye kat diorang

.::percutian pena yang sudah berakhir::.

Percutian yang agak lama kadang-kadang membekukan otak + minda + jasad + hati + jiwa.
Bila semua itu menjadi beku..ape yang akan berlaku ek??????


fungsi otak??


struktur otak..




Sakit Otak..ehh,sakit kepala



Sakit segalanya..


so..fikirlah apa yang terjadi bila percutian yang terlalu lama..
salah satu lagi kesan ialah merepek entah ape2 dalam bloh