Monday, March 9, 2009

.:: PERMATA HATIKU::.

Aqil, kepala bulat..pendiam tapi hyper aktif

my bro bersama Ariff.cute..mata bulat

Budak yang selalu gaduh nga aku,aliya tpi ayah aku sayang giler kat dia sampaikan aku hairan sape anak ayah nie??

Adik aku yg bongsu nie memang baik..suka layan permata hati...

Permata hati ini adalah anugerah Allah kepadaku. Setiap hariku berdoa agar mereka berada dalam keadaan sihat sejahtera . Rinduku pada mereka membuatkan aku tidakbetah untuk terus berada lama di UPSI. Hampir setiap saat aku merindui mereka. Malah masih kedengaran ditelinga ini suara tangisan mereka disaat aku berangkat pulang ke UPSI. Teletah manja,nakal mereka yang membuatkan aku rindu. Aliya Qistina,Aqil Hakimi,Ariff Shaqki walaupun kadang kala teletahmu membuatkan kami semua sakit kepala tapi ketahuilah sayang,kamulah PERMATA HATI kami



No comments:

Post a Comment