Saturday, March 14, 2009

.::KISAH SEMALAM...::.

Kisah semalam membuatkan aku rindu.
Rindu pada insan yang banyak membakar semangat aku selama ini.
Aku tahu DIA tidak pernah mengetahui bahawa dia adalah IDOLA aku
Kejayaan yang selalu dikecapinya membuat aku cemburu.
Cemburu untuk dilihat berjaya seperti dia.



DIA seorang yang teramat tabah,gigih berusaha
Tidak pernah mengalah dengan segala dugaan yang dihadapi
DIA pernah tewas dalam medan perang
Namun DIA tidak mengerti erti putus asa
DIA kembali berusaha
Berusaha demi menjadi contoh kepada adik
Berusaha demi menjadi kebanggaan keluarga
Berusaha demi membalas jasa orang tua

DIA seorang yang amat istimewa




Kisah semalam bermula semula
Aku tidak tahu bagaimana untuk memberikan sokongan tapi aku TAHU
DIA akan hadapi dugaan ini sama seperti dia lalui sebelum ini
Aku YAKIN kisah semalam tidak lunturkan semangatnya
Aku tahu ALLAH hanya menguji orang yang BERIMAN & SABAR
seperti DIA




PERCAYALAH DOA RESTU MENGIRINGIMU




No comments:

Post a Comment