Saturday, October 17, 2009

.::Ia berakhir jua..Give Up..::.


Akhirnya..ia terhenti juga sebelum sempat aku merasainya.Aku akui kekalahan dan kebodohan aku yang mengejar sesuatu yang tidak pasti. Aku give up.. Kekecewaan yang tidak dapat aku tafsirkan dengan kata-kata..dengan perasaan, dengan hati..aku terima suratan ini andai itulah takdir aku..Mungkin itulah kebodohan dan kesilapan besar dalam hidup aku..memberi sesuatu yang amat berharga dalam prinsip hidup aku tanpa menyedari aku mengulangi lagi kesilapan yang lalu. Aku tidak ingin lagi mengulangi dan menoleh kebelakangan.Cukuplah ia melukakan dan menguris hati aku.Memang betul silap aku..Maafkan aku Cinta Damia Aqwim..kerana aku telah melukakan hatimu tanpa aku sedari. Akulah manusia paling bodoh.. Aku akui hakikat ini... Aku terima semua kesalahan aku.. Aku relakan ia berakhir disini... Aku give up..........

No comments:

Post a Comment