Tuesday, July 28, 2009

.::Tak BerMakna::.






Dia jadi ape dalam hidup aku..??Siapa dia??Dia tak pernah jadi kawan aku..tak pernah jadi sahabat aku..Tapi itu tak bermakna aku benci dia...Tak bermakna aku tidak menerima dia dalam hidup aku..Itu juga tak bermakna dia seorang yang tidak pernah memberikan apa-apa makna dalam hidup aku. Aku akui kesukaran aku untuk memulakan persahabatan,untuk memulakan perbicaraan tentang erti kawan..Pengalaman banyak mengajar aku..siapa kawan siapa lawan. Namun aku tak pernah menyalahkan pengalaman.Aku juga tak pernah lari dari kenyataan..tapi itulah hakikatnya..Pengalaman menjadikan aku lebih matang dalam berkata-kata, menjadikan aku seorang insan yang menerima prinsip dunia...
Benar kata orang..hipokritlah seorang manusia,jika dia tidak perlukan sahabat dan teman..Namun aku bukanlah hipokrit..aku jujur dengan diri aku sendiri..aku tidak perlukan semua tu..sahabat,kadang kala memang baik..jujur ,sayang pada kita tapi semua tu dusta kerana setiap manusia pasti punyai kepentingan diri sendiri..Cukuplah aku katakan aku hanya inginkan seorang yang MEMAHAMI aku.Itulah yang aku ingin katakan..MEMAHAMI..
DIA: NURUL IZZATIE ...dialah antara insan yang paling memahami aku.dia tak pernah mengeluh dengan kelemahan aku..dia menerima aku seadanya.Walaupun dia bukan sahabat tapi itu TAK BERMAKNA dia bukan orang yang paling penting dalam hidup aku.Walaupun sukar untuk aku menyatakan aku menyayangi dia tapi itu TAK BERMAKNA aku membencinya..

izat..walaupun mulut aku tidak pernah berkata-kata,walaupun tingkah laku aku tidak menunjukkan cara..tapi itu TAK BERMAKNA....

No comments:

Post a Comment