Sunday, July 26, 2009

.::2 Bulan Yang Lalu::.

Sepanjang cuti 2bulan yang lalu,aku pun xtahu apa yang aku buat..tpi yang pastinye ..inilah aktiviti yang aku buat sepanjang cuti....


Aktiviti Pertama Piramid makanan bukannye aku nak nyatakan aku makan makanan berkhasiat..tapi inilah keje aku..makan,makan dan makan.

Aktivit Kedua

aktiviti kedua bukannya aku nak cakap aku dah kawin..yang kawin orang lain.Tapi aku cuma tolong memenuhi undangan perkhawinan.Ramai sangat yang nak kawin..so aku kenalah pie walaupun dalam paksa..


Aktiviti Ketiga


Yang ni paling aku suka..hehhe..bergayut.Tapi aku kena ucapkan terima kasih kat abg ngah aku coz dia sudi beri "pinjam" fon dia.Kebetulan nak balik kg,fon rosak..so "pinjamlah " fon abg ngah.hehhe..TQ,TQ


Aktiviti Keempat

Nie Beg Baru dibeli sebelum balik Kg..so paling suka bila kuar jalan2..bawa beg nie.Conculsionnye aktiviti keempat ialah melaram dengan beg baru


Aktiviti 5


Aktiviti paling aku suka..jadi baby sister..hehe...masa mula2 balik,diorg dah xkenal aku..tpi lepas 2,3 hari diorang dah boleh main nga aku..huhu..windunye kat diorang

No comments:

Post a Comment