Sunday, March 7, 2010

.:: Tinta Cinta Hani::.

sudah sekian lama aku meninggalkan blog kesayangan nie..masa dan saat tidak mengizinkan aku. walaubagaimanapun ari nie,aku tekad untuk lakukan perubahan pada blog aku..walaupun perubahan kecil tapi sekurang..sekurangnya ia tetap dipanggil perubahan..

Sebut tentang perubahan..ada yang berpendapat perubahan menyebabkan kita berbeza dari dlu.tpi bagi aku perubahan tidak akan merubah apa2 kerana perubahan sebenarnya akan mematangkan kita.

Perubahan....aku sedar aku perlunya kerana tidak lama lagi corak hidup aku tidak seperti dlu.aku akan bakal meninggalkan alam pengajian dan meneruskan corak hidup yang baru dalam pekerjaan. selama 4 tahun aku memerah keringat,titik peluh ku sendiri ditempat orang.tidak sabar rasa aku ingin menggengam sendiri skrol hasil usaha aku selama 4 tahun di UPSI
choya..choya.aja!aja!!
sebenarnya entry nie xde bawa makna pe2 pun untuk hari nie..cerita sebenarnya ialah aku cuma ingin nak ckp yang "warkah bicara" sudah bertukar menjadi "tinta cinta hani".itu je..yang atas2 tue hanya memanjangkan cerita je..hehe..


http://www.emocutez.com

No comments:

Post a Comment